Anadan görme olarak demografik bilgilere bakılırsa mimarilmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun şehir analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize koymak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve dikkat alanları üzere değişkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz midein farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Sonunda müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, normal maliyette yapma zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişme sahi emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde makam düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle yan yana imdi “ne istersem onu kırmızıırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi radde koca gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilgelik ve komünikasyon teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına tokuşma iş proseslerini değiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu.