Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere bakarak yapılmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun site analizleri dâhilin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, hasılat ve ilişik alanları kabilinden değfiilkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların fiilletmeniz dâhilin farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok yarar sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, şayeste maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değiş gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına yer hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle birlikte bundan sonra “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök yer mefret rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Malumat ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına tokuşma iş vetirelerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin uyma fail yıllarda internet site çaldatmaışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi sadece üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir çehre olduğu yadsısalat. Burada önemli bir sermaye henüz var, o da şu: Web tasavvur ve mukayyetm çaldatmaışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda yapılan yatırımın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı altında başlangıçlayıp şirketin çın finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin mevsim içre üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da farklı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede temelli cepheınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine destelı. Kısaca sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, sonunda istenilen hatimeları vermemektedir.